Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
korzystania z usług tej samej firmy ubezpieczeniowej.
BIZNES Z KOMPUTERA
Analityczny CRM wpiera także inne obszary biznesowe. warto wymienić choćby analizę ryzyka ubezpieczeniowego, analizę struktury składek, analizy pod katem tworzenia nowych, oczekiwanych przez klientów produktów. Kolejny obszar zastosowań analitycznego CRM to procesy związane z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku
korzystania z usług tej samej firmy ubezpieczeniowej.<br>BIZNES Z KOMPUTERA<br>Analityczny CRM wpiera także inne obszary biznesowe. warto wymienić choćby analizę ryzyka ubezpieczeniowego, analizę struktury składek, analizy pod katem tworzenia nowych, oczekiwanych przez klientów produktów. Kolejny obszar zastosowań analitycznego CRM to procesy związane z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego