Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
fatum?). Strata Kankkunena do Makinena wyniosła blisko 6 min.

Sporo kłopotów z ukończeniem rajdu miał drugi kierowca Seata, Harri Rovanpera. Odmawiający posłuszeństwa silnik (jazda na trzech działających cylindrach) zepchnął go do drugiej dziesiątki (ostatecznie zajął szesnaste miejsce). Z powodu wypadnięcia z trasy punktów nie zdobył też legendarny Stig Blomqvist (Ford Puma VK II). Najmniej szczęścia miał jednak fabryczny zespół Hyundaia - na dwunastym OS-ie zakończył się występ A-grupowego Coupe Evo II prowadzonego przez brata Colina McRae - Alistera, druga rajdówka (kierowca Kenneth Eriksson) odmówiła zaś posłuszeństwa na ostatnim OS-ie.



RAJD SZWECJI '99

Rajd Szwecji to nie dziecinna zabawa samochodzikami, przekonał
fatum?). Strata Kankkunena do Makinena wyniosła blisko 6 min.<br><br>Sporo kłopotów z ukończeniem rajdu miał drugi kierowca Seata, Harri Rovanpera. Odmawiający posłuszeństwa silnik (jazda na trzech działających cylindrach) zepchnął go do drugiej dziesiątki (ostatecznie zajął szesnaste miejsce). Z powodu wypadnięcia z trasy punktów nie zdobył też legendarny Stig Blomqvist (Ford Puma VK II). Najmniej szczęścia miał jednak fabryczny zespół Hyundaia - na dwunastym OS-ie zakończył się występ A-grupowego Coupe Evo II prowadzonego przez brata Colina McRae - Alistera, druga rajdówka (kierowca Kenneth Eriksson) odmówiła zaś posłuszeństwa na ostatnim OS-ie.<br><br><br><br>&lt;tit1&gt;RAJD SZWECJI '99&lt;/tit1&gt;<br><br>Rajd Szwecji to nie dziecinna zabawa samochodzikami, przekonał
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego