Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
mistrzostwach świata to jednak przede wszystkim wielkie pieniądze dla PZPN, uzyskane nie tylko ze światowej federacji. Sporo firm chce się reklamować przy okazji występów reprezentacji. Głównym sponsorem biało-czerwonych jest Era GSM, ale na konto PZPN wpływają także pieniądze m.in. z Wizji Sport, Kompanii Piwowarskiej Lech, Kreisela, Poczty Polskiej, Pumy.
Zaraz po meczu z Norwegią stacja telewizyjna Polsat poinformowała, że wykupiła wyłączność na transmitowanie w całości finałów mistrzostw świata 2002. Kosztowało to pana Solorza i jego sztab 20 mln dolarów i jak na razie nic nie wskazuje, aby Polsat chciał się dzielić tym tortem z kimkolwiek. Jeśli nic się nie
mistrzostwach świata to jednak przede wszystkim wielkie pieniądze dla PZPN, uzyskane nie tylko ze światowej federacji. Sporo firm chce się reklamować przy okazji występów reprezentacji. Głównym sponsorem biało-czerwonych jest Era GSM, ale na konto PZPN wpływają także pieniądze m.in. z Wizji Sport, Kompanii Piwowarskiej Lech, Kreisela, Poczty Polskiej, Pumy.<br>Zaraz po meczu z Norwegią stacja telewizyjna Polsat poinformowała, że wykupiła wyłączność na transmitowanie w całości finałów mistrzostw świata 2002. Kosztowało to pana Solorza i jego sztab 20 mln dolarów i jak na razie nic nie wskazuje, aby Polsat chciał się dzielić tym tortem z kimkolwiek. Jeśli nic się nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego