Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
koncerny zwracają uwagę na efektywność transportu i kupują najnowsze technologie. Ta Scania z aluminiowym nadwoziem i przyczepą Briaba przewozi 44 t drewna, przy masie całkowitej 58 t. Dzięki zastosowaniu elektronicznych czujników masy, zamocowanych pod kłonnicami, unika się przeładowania lub niedowagi aut.



67. Rajd Monte Carlo


NIEUDANE DEBIUTY

W tym roku Rajd Monte Carlo (17-20.01.1999 r.) po raz pierwszy w swojej karierze wygrał, jadący na Mitsubishi Lancer Evo VI, Tommi Makinen. Oczekiwane z ogromnym zainteresowaniem prezentacje nowych rajdowych pojazdów Skody i Forda wypadły bardzo słabo. Obie marki nie zdobyły żadnych punktów w pierwszych eliminacjach tegorocznych mistrzostw świata. Inni rajdowcy
koncerny zwracają uwagę na efektywność transportu i kupują najnowsze technologie. Ta Scania z aluminiowym nadwoziem i przyczepą Briaba przewozi 44 t drewna, przy masie całkowitej 58 t. Dzięki zastosowaniu elektronicznych czujników masy, zamocowanych pod kłonnicami, unika się przeładowania lub niedowagi aut.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;67. Rajd Monte Carlo&lt;/tit&gt;<br><br><br>&lt;tit1&gt;NIEUDANE DEBIUTY &lt;gap&gt;&lt;/tit1&gt;<br><br>W tym roku Rajd Monte Carlo (17-20.01.1999 r.) po raz pierwszy w swojej karierze wygrał, jadący na Mitsubishi Lancer Evo VI, Tommi Makinen. Oczekiwane z ogromnym zainteresowaniem prezentacje nowych rajdowych pojazdów Skody i Forda wypadły bardzo słabo. Obie marki nie zdobyły żadnych punktów w pierwszych eliminacjach tegorocznych mistrzostw świata. Inni rajdowcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego