Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
się poprawnie w każdych warunkach atmosferycznych.
Kierowca auta seryjnego nie zmienia opon w zależności od rodzaju nawierzchni ani nie reguluje charakterystyki zawieszenia przed każdym wyjazdem na trasę. A-grupowy wóz rajdowy wymaga dokładnych przygotowań przed każdym odcinkiem specjalnym i dlatego w pewnych sytuacjach zwykłe Clio może okazać się (paradoksalnie) szybsze! Regulacja parametrów zawieszenia (wysokość zawieszenia, zbieżność i kąt nachylenia kół), dobór i podgrzewanie opon, skrzynia biegów bez synchronizacji... z tym wszystkim przeciętny kierowca seryjnego samochodu nie chce mieć do czynienia. I nie dziwcie się, że samochód rajdowy osiąga tak małą prędkość maksymalną - najważniejsze jest przyspieszenie i w tym celu dobiera się
się poprawnie w każdych warunkach atmosferycznych.<br>Kierowca auta seryjnego nie zmienia opon w zależności od rodzaju nawierzchni ani nie reguluje charakterystyki zawieszenia przed każdym wyjazdem na trasę. A-grupowy wóz rajdowy wymaga dokładnych przygotowań przed każdym odcinkiem specjalnym i dlatego w pewnych sytuacjach zwykłe Clio może okazać się (paradoksalnie) szybsze! Regulacja parametrów zawieszenia (wysokość zawieszenia, zbieżność i kąt nachylenia kół), dobór i podgrzewanie opon, skrzynia biegów bez synchronizacji... z tym wszystkim przeciętny kierowca seryjnego samochodu nie chce mieć do czynienia. I nie dziwcie się, że samochód rajdowy osiąga tak małą prędkość maksymalną - najważniejsze jest przyspieszenie i w tym celu dobiera się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego