Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być emitowane podczas transmisji z uroczystości religijnych, nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.

Reklamowanie poszczególnych produktów

Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:
- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących
w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,
- reklama nie może wiązać
dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być emitowane podczas transmisji z uroczystości religijnych, nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.<br><br>&lt;tit&gt;Reklamowanie poszczególnych produktów&lt;/&gt;<br><br>Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:<br>- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących<br>w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,<br>- reklama nie może wiązać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego