Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
parę lat, aby mógł ujrzeć światło dzienne. Pomysł wziął się z przypadku i przekory, można rzec. Tak jak z "Piotrusiem Panem". Widziałem w Nowym Jorku przedstawienie oparte na tej historii i nie podobało mi się. Wtedy pomyślałem, że zrobię nową wersję na swój sposób, swoim językiem. I powstał "Piotruś". Z "Romeem i Julią" było troszeczkę podobnie. Widziałem wersję francuską, która też mi się bardzo spodobała. Pomyślałem, że trzeba zmierzyć się z tym tematem. Bierze się to więc trochę z przekory, aby zrobić coś po swojemu. Ale to nie jest tylko kolejna adaptacja dramatu Szekspira. Nie można tu przecenić oryginalnej muzyki Janusza
parę lat, aby mógł ujrzeć światło dzienne. Pomysł wziął się z przypadku i przekory, można rzec. Tak jak z "Piotrusiem Panem". Widziałem w Nowym Jorku przedstawienie oparte na tej historii i nie podobało mi się. Wtedy pomyślałem, że zrobię nową wersję na swój sposób, swoim językiem. I powstał "Piotruś". Z "Romeem i Julią" było troszeczkę podobnie. Widziałem wersję francuską, która też mi się bardzo spodobała. Pomyślałem, że trzeba zmierzyć się z tym tematem. Bierze się to więc trochę z przekory, aby zrobić coś po swojemu. Ale to nie jest tylko kolejna adaptacja dramatu Szekspira. Nie można tu przecenić oryginalnej muzyki Janusza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego