Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
taniej?

To możliwe. Na polskim rynku zrobiło się ciasno, a nikt dobrowolnie z tej walki nie zrezygnuje. Najpierw więc będą zapewne kolejne obniżki, a potem bankructwa najsłabszych firm. Konkurencja jeszcze się zaostrzy, jeśli do Polski zacznie latać słynący ze swojej szokującej polityki cenowej największy spośród europejskich przewoźników typu low cost - Ryanair. Rozmowy z właścicielami polskich lotnisk już prowadzi. Za jakiś czas na pewno się dogadają.

Wzrost konkurencji spowodował, że LOT już dwukrotnie obniżał taryfy na europejskich trasach - 1 marca, a ostatnio 24 maja. Teraz za bilet do Amsterdamu i z powrotem płaci się od 565 zł, do Rzymu - 625 zł, Paryża
taniej?<br><br>To możliwe. Na polskim rynku zrobiło się ciasno, a nikt dobrowolnie z tej walki nie zrezygnuje. Najpierw więc będą zapewne kolejne obniżki, a potem bankructwa najsłabszych firm. Konkurencja jeszcze się zaostrzy, jeśli do Polski zacznie latać słynący ze swojej szokującej polityki cenowej największy spośród europejskich przewoźników typu low cost - Ryanair. Rozmowy z właścicielami polskich lotnisk już prowadzi. Za jakiś czas na pewno się dogadają.<br><br>Wzrost konkurencji spowodował, że LOT już dwukrotnie obniżał taryfy na europejskich trasach - 1 marca, a ostatnio 24 maja. Teraz za bilet do Amsterdamu i z powrotem płaci się od 565 zł, do Rzymu - 625 zł, Paryża
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego