Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze jest utrzymywany poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych
dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze jest utrzymywany poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego