Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie wszystko. A jednak... (wrocławskie graffiti z lat 80.)
Łatwo dostrzec, że przytoczone wyżej kategorie sloganów wynikają z dominujących dla ich konstrukcji czynników logicznych, emocjonalnych, motywacyjnych oraz struktury

informacji, która skłania, by odnieść je do własnych doświadczeń. Są one, podobnie jak obraz produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu.
Slogan, ze względu na częstość wykorzystania w wielu rodzajach komunikatów, powinien być krótki, łatwy do wymówienia i mieć cechy ułatwiające zapamiętanie. Slogany kampanii reklamowych uznanych za modelowe w większości charakteryzowała też przyczynowa relacja między elementami.
Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane
nie wszystko. A jednak... (wrocławskie graffiti z lat 80.) <br>Łatwo dostrzec, że przytoczone wyżej kategorie sloganów wynikają z dominujących dla ich konstrukcji czynników logicznych, emocjonalnych, motywacyjnych oraz struktury <br>&lt;page nr=174&gt;<br>informacji, która skłania, by odnieść je do własnych doświadczeń. Są one, podobnie jak obraz produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu. <br>Slogan, ze względu na częstość wykorzystania w wielu rodzajach komunikatów, powinien być krótki, łatwy do wymówienia i mieć cechy ułatwiające zapamiętanie. Slogany kampanii reklamowych uznanych za modelowe w większości charakteryzowała też przyczynowa relacja między elementami. <br>Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego