Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
stosują strategię luk rynkowych, co umożliwia im redukowanie siły dużych konkurentów. Na skutek zwiększenia się przejrzystości rynku UE może pojawić się dla nich zagrożenie polegające na tym, że dostęp do tych nisz rynkowych może być łatwiejszy i mogą tam się pojawić konkurenci z UE lub też z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Wprowadzenie euro będzie także wymagało zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości rynku będzie łatwiejsze niż obecnie. Może także pojawić się potrzeba zmiany organizacji sieci sprzedaży. Gdy bowiem przedsiębiorstwo rozwija swe działania w większej skali na rynkach nowych krajów, to zmiana kanałów dystrybucji może okazać się potrzebna. Ten
stosują strategię luk rynkowych, co umożliwia im redukowanie siły dużych konkurentów. Na skutek zwiększenia się przejrzystości rynku UE może pojawić się dla nich zagrożenie polegające na tym, że dostęp do tych nisz rynkowych może być łatwiejszy i mogą tam się pojawić konkurenci z UE lub też z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.<br>Wprowadzenie euro będzie także wymagało zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości rynku będzie łatwiejsze niż obecnie. Może także pojawić się potrzeba zmiany organizacji sieci sprzedaży. Gdy bowiem przedsiębiorstwo rozwija swe działania w większej skali na rynkach nowych krajów, to zmiana kanałów dystrybucji może okazać się potrzebna. Ten
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego