Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
rzetelnej wiedzy technicznej oraz profesjonalnego wsparcia promocyjnego. Takim warunkom mogło sprostać tylko kilkanaście przedsiębiorstw. Pozostałe zaczęły bankrutować. Z lotniczej mapy Polski zniknęły nawet duże firmy, którym wcześniej wróżono świetlaną przyszłość, jak choćby użytkująca nowoczesne samoloty pasażerskie Blue Sky Carrier ze Szczecina i dysponująca dwoma nowoczesnymi jetstreamami firma Tasavi z Warszawy.
Stan posiadania
Dziś w rejestrach Głównego Inspektoratu Lotnictwa Cywilnego figuruje ok. 170 samolotów użytkowanych przez prywatne firmy. Do osób prywatnych należy ponad 90 maszyn. Ponadto w prywatnych barwach lata nieco ponad 50 śmigłowców. Liczba firm spadła do ok. 70 (w tym 30 aeroklubów i kilka firm baloniarskich). Rzeczywistą działalność komercyjną prowadzi tylko
rzetelnej wiedzy technicznej oraz profesjonalnego wsparcia promocyjnego. Takim warunkom mogło sprostać tylko kilkanaście przedsiębiorstw. Pozostałe zaczęły bankrutować. Z lotniczej mapy Polski zniknęły nawet duże firmy, którym wcześniej wróżono świetlaną przyszłość, jak choćby użytkująca nowoczesne samoloty pasażerskie Blue Sky Carrier ze Szczecina i dysponująca dwoma nowoczesnymi jetstreamami firma Tasavi z Warszawy. <br>&lt;tit&gt;Stan posiadania &lt;/&gt;<br>Dziś w rejestrach Głównego Inspektoratu Lotnictwa Cywilnego figuruje ok. 170 samolotów użytkowanych przez prywatne firmy. Do osób prywatnych należy ponad 90 maszyn. Ponadto w prywatnych barwach lata nieco ponad 50 śmigłowców. Liczba firm spadła do ok. 70 (w tym 30 aeroklubów i kilka firm baloniarskich). Rzeczywistą działalność komercyjną prowadzi tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego