Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
z szybkością 15-35 km/godz. Są też mniej zwrotne i krócej utrzymują się w powietrzu (żeby przedłużyć czas lotu, Bamberski zamiast drugiego pilota zabiera do gondoli trzecią butlę gazu). Trzeba dłużej napełniać je gorącym powietrzem, co często opóźnia start i w rezultacie pilotowi nierzadko brakuje czasu na wykonanie zadania. Sterowce szwajcarskie (pilotowane m.in. przez Jacquesa-Antoine'a Besnarda, aktualnego mistrza świata, i Charlesa-Andre Besnarda, jego ojca, który wziął udział w zawodach, żeby synkowi nie było smutno i zajął... drugie miejsce) oraz większość sterowców niemieckich są lżejsze. W dwuosobowej załodze łatwiej o podział obowiązków i precyzję lotu. I nic dziwnego
z szybkością 15-35 km/godz. Są też mniej zwrotne i krócej utrzymują się w powietrzu (żeby przedłużyć czas lotu, Bamberski zamiast drugiego pilota zabiera do gondoli trzecią butlę gazu). Trzeba dłużej napełniać je gorącym powietrzem, co często opóźnia start i w rezultacie pilotowi nierzadko brakuje czasu na wykonanie zadania. Sterowce szwajcarskie (pilotowane m.in. przez Jacquesa-Antoine'a Besnarda, aktualnego mistrza świata, i Charlesa-Andre Besnarda, jego ojca, który wziął udział w zawodach, żeby synkowi nie było smutno i zajął... drugie miejsce) oraz większość sterowców niemieckich są lżejsze. W dwuosobowej załodze łatwiej o podział obowiązków i precyzję lotu. I nic dziwnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego