Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
niesmak. W najnowszej kampanii producent postanowił zagrać na anatomiczno-politycznych skojarzeniach, reklamując stworzenie nowej partii, która "zapewnia swoim członkom pełne bezpieczeństwo". Wydrukował też "legitymacje partyjne" i wraz z prezerwatywami wysłał do wszystkich posłów na Sejm, licząc zapewne na jakąś spektakularną awanturę, która odpowiednio nagłośniona zapewniłaby mu popularność. Całej sprawie jedynie "Super Express" poświęcił krótką notatkę publikując głosy oburzonych posłów. Znowu klapa.
W świecie polskiej reklamy spore wrażenie zrobiła niestandardowa kampania reklamowa Fiata Stilo. Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie
niesmak. W najnowszej kampanii producent postanowił zagrać na anatomiczno-politycznych skojarzeniach, reklamując stworzenie nowej partii, która "zapewnia swoim członkom pełne bezpieczeństwo". Wydrukował też "legitymacje partyjne" i wraz z prezerwatywami wysłał do wszystkich posłów na Sejm, licząc zapewne na jakąś spektakularną awanturę, która odpowiednio nagłośniona zapewniłaby mu popularność. Całej sprawie jedynie "Super Express" poświęcił krótką notatkę publikując głosy oburzonych posłów. Znowu klapa.<br>W świecie polskiej reklamy spore wrażenie zrobiła niestandardowa kampania reklamowa Fiata Stilo. Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego