Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
a klienci uwierzyli, że na rynku pojawiła się naprawdę tania oferta. - Heyah idealnie trafił w potrzeby młodych ludzi. Ma tylko dwie najważniejsze dla nich usługi - połączenia głosowe i esemesy. Ale za to najtańsze na rynku i z impulsem naliczanym co sekundę już od początku rozmowy - mówi Antoni Mielniczuk z PTC. Szacuje się, że operator Ery w ciągu trzech miesięcy złapał na czerwoną łapę 1,2-1,5 mln klientów. Sukces Heyah­ zaskoczył chyba nawet samych twórców, bo w pewnym momencie w sklepach zabrakło zestawów z kartami SIM i kupowano je spod lady po zawyżonej cenie.

Idzie na noże

Na odpowiedź konkurencji
a klienci uwierzyli, że na rynku pojawiła się naprawdę tania oferta. - Heyah idealnie trafił w potrzeby młodych ludzi. Ma tylko dwie najważniejsze dla nich usługi - połączenia głosowe i esemesy. Ale za to najtańsze na rynku i z impulsem naliczanym co sekundę już od początku rozmowy - mówi Antoni Mielniczuk z PTC. Szacuje się, że operator Ery w ciągu trzech miesięcy złapał na czerwoną łapę 1,2-1,5 mln klientów. Sukces Heyah­ zaskoczył chyba nawet samych twórców, bo w pewnym momencie w sklepach zabrakło zestawów z kartami SIM i kupowano je spod lady po zawyżonej cenie.<br><br>&lt;tit&gt;Idzie na noże&lt;/&gt;<br><br>Na odpowiedź konkurencji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego