Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
konferencją mediów publicznych, która w tamtych dniach właśnie obradowała, aby pobudzić dyskusję. Zresztą lobbyści mediów prywatnych już temat podchwycili. Andrzej Zarębski, lobbysta niezwykle wytrawny, od razu zapowiedział: mamy teraz doskonały moment, by rozpocząć następną fazę dyskusji na temat rynku telewizyjnego i roli TVP na tym rynku. I dodał: niedawne orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego w sprawie abonamentu i tak wymusi zmianę ustawy medialnej. Trudno oczekiwać, że rynek zgodzi się na jedną zmianę, bez poruszenia innych problemów, na przykład sprawy obecności reklam w TVP, dostępu do archiwów czy korzystania z abonamentu.
Szefowie mediów publicznych nie byli już tak odważni. Rada nadzorcza TVP nie wydała stanowiska
konferencją mediów publicznych, która w tamtych dniach właśnie obradowała, aby pobudzić dyskusję. Zresztą lobbyści mediów prywatnych już temat podchwycili. Andrzej Zarębski, lobbysta niezwykle wytrawny, od razu zapowiedział: mamy teraz doskonały moment, by rozpocząć następną fazę dyskusji na temat rynku telewizyjnego i roli TVP na tym rynku. I dodał: niedawne orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego w sprawie abonamentu i tak wymusi zmianę ustawy medialnej. Trudno oczekiwać, że rynek zgodzi się na jedną zmianę, bez poruszenia innych problemów, na przykład sprawy obecności reklam w TVP, dostępu do archiwów czy korzystania z abonamentu.<br>Szefowie mediów publicznych nie byli już tak odważni. Rada nadzorcza TVP nie wydała stanowiska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego