Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
na podsumowanie tego wszystkiego, co udało nam się osiągnąć w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Gorące jeszcze wyniki badań konsumenckich przeprowadzonych w 2003 roku potwierdzają naszą pozycję numer jeden. Udało nam się zawładnąć świadomością ponad połowy Polek - 62% badanych wymienia firmę Avon spontanicznie jako pierwszą markę kosmetyczną, która przychodzi na myśl. Udało nam się osiągnąć w 2003 roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.
A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą
na podsumowanie tego wszystkiego, co udało nam się osiągnąć w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Gorące jeszcze wyniki badań konsumenckich przeprowadzonych w 2003 roku potwierdzają naszą pozycję numer jeden. Udało nam się zawładnąć świadomością ponad połowy Polek - 62% badanych wymienia firmę &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt; spontanicznie jako pierwszą markę kosmetyczną, która przychodzi na myśl. Udało nam się osiągnąć w 2003 roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.<br>A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego