Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy informatyczne
Rok: 2003
procesu zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie poligraficznym od momentu nawiązania kontaktu z klientem, przez cały proces realizacji zamówienia, aż po wysyłkę gotowych wyrobów. System został zaprojektowany i wykonany specjalnie dla przemysłu poligraficznego w oparciu o standardy CRM (Customer Relationship Management), MRP (Manufacturing Resorce Planing) oraz przy uwzględnieniu norm jakości ISO 9002. Umożliwia opracowanie takiego planu realizacji zadań produkcyjnych, aby w pełni zrealizować zapotrzebowanie klientów w zakresie asortymentu, ilości i terminów. Printmanager jest wdrażany i stale rozbudowywany od 1997 roku. Stosowanie tego systemu pozwala nie tylko na zredukowanie kosztów działalności, ale również poprawę organizacji i przepływu dokumentów oraz usprawnienie obsługi kontaktów z klientami
procesu zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie poligraficznym od momentu nawiązania kontaktu z klientem, przez cały proces realizacji zamówienia, aż po wysyłkę gotowych wyrobów. System został zaprojektowany i wykonany specjalnie dla przemysłu poligraficznego w oparciu o standardy CRM (Customer Relationship Management), MRP (Manufacturing Resorce Planing) oraz przy uwzględnieniu norm jakości ISO 9002. Umożliwia opracowanie takiego planu realizacji zadań produkcyjnych, aby w pełni zrealizować zapotrzebowanie klientów w zakresie asortymentu, ilości i terminów. <name type="prod">Printmanager</> jest wdrażany i stale rozbudowywany od 1997 roku. Stosowanie tego systemu pozwala nie tylko na zredukowanie kosztów działalności, ale również poprawę organizacji i przepływu dokumentów oraz usprawnienie obsługi kontaktów z klientami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego