Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
rynku. Zależy nam na zdobywaniu nowych klientów i zwiększaniu przychodów Poczty Polskiej. Zajmujemy się również szkoleniami służb handlowych, które powinny i muszą być lepsze niż konkurencji.
Chciałbym, aby spotkanie w Jaszowcu stało się impulsem do całkowitej reorganizacji naszych służb, które będą musiały stawić czoła nowym zadaniom po wejściu Polski do Unii Europejskiej.
Dyrektor Biura Zarządzania Sprzedażą CZPP
Jarosław Piotrowski

Po powołaniu Biura Sprzedaży zmieniła się struktura pionu sprzedażowego w DOP. W tej chwili wygląda to następująco: są dwa działy - Dział Sprzedaży Usług Pocztowych i Handlowych oraz Dział Sprzedaży Usług Finansowych. Pomyślane jest to w ten sposób, że za konkretne usługi odpowiadają
rynku. Zależy nam na zdobywaniu nowych klientów i zwiększaniu przychodów Poczty Polskiej. Zajmujemy się również szkoleniami służb handlowych, które powinny i muszą być lepsze niż konkurencji.<br>Chciałbym, aby spotkanie w Jaszowcu stało się impulsem do całkowitej reorganizacji naszych służb, które będą musiały stawić czoła nowym zadaniom po wejściu Polski do Unii Europejskiej.<br>&lt;au&gt;Dyrektor Biura Zarządzania Sprzedażą CZPP<br>Jarosław Piotrowski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;Po powołaniu Biura Sprzedaży zmieniła się struktura pionu sprzedażowego w DOP. W tej chwili wygląda to następująco: są dwa działy - Dział Sprzedaży Usług Pocztowych i Handlowych oraz Dział Sprzedaży Usług Finansowych. Pomyślane jest to w ten sposób, że za konkretne usługi odpowiadają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego