Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 32
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
kogo za granicą obchodzi.
W każdym razie jedyne, co warto robić w kampanii promocyjnej, to zwracać się do elit krajów Piętnastki, a zwłaszcza do parlamentarzystów, którzy (choć nie bardzo wiadomo kiedy) będą głosować nad przyjęciem Polski do Unii. W Warszawie w ub. tygodniu odbyła się narada naszych ambasadorów z krajów Unii Europejskiej, m.in. dla oceny kampanii promocyjnej. Nieoficjalnie przeprowadziłem własny krótki sondaż wśród nich. Wielu przyznawało, że w codziennej pracy ciążą im negatywne opinie o Polsce, ale - uwaga! - wcale nie mówili o opinii społecznej, sądach obiegowych, lecz właśnie o opiniach elitarnych, fachowych.
- Oto stereotypy tak zwane brukselskie - powiedział ambasador na
kogo za granicą obchodzi.<br>W każdym razie jedyne, co warto robić w kampanii promocyjnej, to zwracać się do elit krajów Piętnastki, a zwłaszcza do parlamentarzystów, którzy (choć nie bardzo wiadomo kiedy) będą głosować nad przyjęciem Polski do Unii. W Warszawie w ub. tygodniu odbyła się narada naszych ambasadorów z krajów Unii Europejskiej, m.in. dla oceny kampanii promocyjnej. Nieoficjalnie przeprowadziłem własny krótki sondaż wśród nich. Wielu przyznawało, że w codziennej pracy ciążą im negatywne opinie o Polsce, ale - uwaga! - wcale nie mówili o opinii społecznej, sądach obiegowych, lecz właśnie o opiniach elitarnych, fachowych.<br>- Oto stereotypy tak zwane brukselskie - powiedział ambasador na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego