Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
bardzo indywidualnych celów - przekonuje Piotr Ławacz, psycholog społeczny. Z dostosowania zajęć do takich właśnie potrzeb wynika popularność kursów MBA (Master of Business Administration), na których kształci się rocznie ok. 4 tys. "mistrzów zarządzania". Uczestniczące w nich osoby przede wszystkim liczą na awans i wyższe zarobki. Z danych Międzynarodowego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że tak właśnie się dzieje: 70 proc. absolwentów awansowało na stanowisko dyrektora lub prezesa już w trakcie studiów MBA bądź krótko po ich zakończeniu.
- Powody skłaniające do podnoszenia kwalifikacji są różne. Jedni chcą więcej zarabiać lub zdobyć ciekawszą pracę, inni po prostu lubią się uczyć. Zwykle za kursy
bardzo indywidualnych celów - przekonuje Piotr Ławacz, psycholog społeczny. Z dostosowania zajęć do takich właśnie potrzeb wynika popularność kursów MBA (Master of Business Administration), na których kształci się rocznie ok. 4 tys. "mistrzów zarządzania". Uczestniczące w nich osoby przede wszystkim liczą na awans i wyższe zarobki. Z danych Międzynarodowego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że tak właśnie się dzieje: 70 proc. absolwentów awansowało na stanowisko dyrektora lub prezesa już w trakcie studiów MBA bądź krótko po ich zakończeniu.<br>- Powody skłaniające do podnoszenia kwalifikacji są różne. Jedni chcą więcej zarabiać lub zdobyć ciekawszą pracę, inni po prostu lubią się uczyć. Zwykle za kursy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego