Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Pożyczam pióro, ale skuwkę trzymam w ręce - śmieje się Edward Wende. Na co dzień pisze podarowanym mu egzemplarzem Montblanc. Jest tak cenne, że zgłosił je w sejmowym spisie korzyści majątkowych. Mimo przywiązania do tradycji, Polacy coraz częściej sięgają jednak po marki, które niedawno pojawiły się w naszym kraju - Aurora, Montegrappa, Visconti, Omas. Rynek oferuje 17 marek - wszystkie liczące się na świecie. W ofercie każdej z nich jest od kilkunastu do kilkudziesięciu modeli. Te z kolei produkowane są nawet w kilkudziesięciu wersjach kolorystycznych. Najdroższe nowe sprzedane w Polsce pióro kosztowało 36 tys. zł. Była to złota wersja "Tertio Millenio" firmy Montegrappa, limitowanej
Pożyczam pióro, ale skuwkę trzymam w ręce - śmieje się Edward Wende. Na co dzień pisze podarowanym mu egzemplarzem Montblanc. Jest tak cenne, że zgłosił je w sejmowym spisie korzyści majątkowych. Mimo przywiązania do tradycji, Polacy coraz częściej sięgają jednak po marki, które niedawno pojawiły się w naszym kraju - Aurora, Montegrappa, Visconti, Omas. Rynek oferuje 17 marek - wszystkie liczące się na świecie. W ofercie każdej z nich jest od kilkunastu do kilkudziesięciu modeli. Te z kolei produkowane są nawet w kilkudziesięciu wersjach kolorystycznych. Najdroższe nowe sprzedane w Polsce pióro kosztowało 36 tys. zł. Była to złota wersja "Tertio Millenio" firmy Montegrappa, limitowanej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego