Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.
Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head, Gilette, części odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.
Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:
Jak widać, stopień
ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.<br>Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head, Gilette, części odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.<br>Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:<br>Jak widać, stopień
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego