Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
na wysokim poziomie. Jeszcze kilka lat temu taki kompromis w klasie kompakt był niemożliwy. Układ kierowniczy Forda również działa najbardziej precyzyjnie, dając najwięcej informacji o tym, co się dzieje z przednimi kołami. Dla niektórych kierowców może być zbyt bezpośredni. Dla mnie nie.


WNĘTRZE

W Golfie i Astrze wygląda tradycyjnie. W Volkswagenie od razu zauważymy wysoką jakość materiałów wykończeniowych. Pod tym względem jest bezkonkurencyjny wśród kompaktów. Lepszych trzeba szukać klasę wyższej. W nocy deska rozdzielcza jest podświetlona na niebiesko. Wnętrze Astry jest poprawne, ale trochę smutne, natomiast Focus to już inna bajka. Jego środek zaprojektowano z tą samą śmiałością co bryłę zewnętrzną
na wysokim poziomie. Jeszcze kilka lat temu taki kompromis w klasie kompakt był niemożliwy. Układ kierowniczy Forda również działa najbardziej precyzyjnie, dając najwięcej informacji o tym, co się dzieje z przednimi kołami. Dla niektórych kierowców może być zbyt bezpośredni. Dla mnie nie.<br><br><br>&lt;tit1&gt;WNĘTRZE&lt;/tit1&gt;<br><br>W Golfie i Astrze wygląda tradycyjnie. W Volkswagenie od razu zauważymy wysoką jakość materiałów wykończeniowych. Pod tym względem jest bezkonkurencyjny wśród kompaktów. Lepszych trzeba szukać klasę wyższej. W nocy deska rozdzielcza jest podświetlona na niebiesko. Wnętrze Astry jest poprawne, ale trochę smutne, natomiast Focus to już inna bajka. Jego środek zaprojektowano z tą samą śmiałością co bryłę zewnętrzną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego