Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1997
producentów filmu - chciano zapłacić za prawa do filmu tylko 150 tysięcy dolarów. Ostatecznie prawa do Kilera nabyła wytwórnia Disneya za cenę 600 tysięcy. "To imponująca kwota, największa suma za remake filmu francuskiego to 350 tysięcy dolarów" mówi Juliusz Machulski - "Bardzo chciałem reżyserować amerykańską wersję, ale wiedziałem, że to będzie trudne." W cenę, za którą sprzedano prawa. wliczone jest odszkodowanie za to, że Machulski nie wyreżyseruje filmu.
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera
w Warszawie


INTELIGENCJO POLSKA
Jerzy Bereś zaprosił krakowian do dyskusji na temat polskiej klasy intelektualnej. Artysta rzucił intelektualistom wyzwania. Stwierdził, że najwyższy czas "wydźwignąć etykę z pułapu etyki przekonań do pułapu
producentów filmu - chciano zapłacić za prawa do filmu tylko 150 tysięcy dolarów. Ostatecznie prawa do Kilera nabyła wytwórnia Disneya za cenę 600 tysięcy. "To imponująca kwota, największa suma za remake filmu francuskiego to 350 tysięcy dolarów" mówi Juliusz Machulski - "Bardzo chciałem reżyserować amerykańską wersję, ale wiedziałem, że to będzie trudne." W cenę, za którą sprzedano prawa. wliczone jest odszkodowanie za to, że Machulski nie wyreżyseruje filmu. &lt;/&gt;<br>Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera<br>w Warszawie&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="advert"&gt;<br>&lt;tit&gt;INTELIGENCJO POLSKA&lt;/&gt;<br>Jerzy Bereś zaprosił krakowian do dyskusji na temat polskiej klasy intelektualnej. Artysta rzucił intelektualistom wyzwania. Stwierdził, że najwyższy czas "wydźwignąć etykę z pułapu etyki przekonań do pułapu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego