Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów.
Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona w poprzednim rozdziale. Warto jednak zwrócić w tym miejscu uwagę na modelowe rozwiązanie pojemności informacyjnej layoutu. Wykorzystanie określonego planu zdjęcia oraz przyjęte rozwiązanie dominant kompozycyjnych pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek
niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów. <br>Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona w poprzednim rozdziale. Warto jednak zwrócić w tym miejscu uwagę na modelowe rozwiązanie pojemności informacyjnej layoutu. Wykorzystanie określonego planu zdjęcia oraz przyjęte rozwiązanie dominant kompozycyjnych pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego