Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
było mi cię żal. Nie wierzę, że jej nie słuchałaś.

Zyta:

Ćle się poczułam, gdy zaczęliście Stasię atakować. Już sam fakt, że ktoś drugiego poniża...

Krzysztof:

- Konkretnie.

Zyta:

Najpoważniejszy atak nastąpił z twojej strony, Bożenko. Czułam się podle. Poczułam się zagrożona.

Krzysztof:

- Jak byś określiła to, co czułaś do Bożenki?

Zyta:

- Oburzenie, obrzydzenie... Teraz mi przykro, że to powiedziałam.

Następuje dalsze wyrażanie uczuć wobec uczestników grupy. Następnie pojawia się bardzo żywy wątek dzieci (Alicja, Agnieszka, Barbara, Zyta), pełni on rolę zastępczą; to prezentowanie swoich uczuć, ale również bezpieczny temat, chroniący przed słuchaniem zagrażających informacji typu "jak mnie widzą inni". Opór budzi
było mi cię żal. Nie wierzę, że jej nie słuchałaś.<br><br>Zyta:<br><br>Ćle się poczułam, gdy zaczęliście Stasię atakować. Już sam fakt, że ktoś drugiego poniża...<br><br>Krzysztof:<br><br>- Konkretnie.<br><br>Zyta:<br><br>Najpoważniejszy atak nastąpił z twojej strony, Bożenko. Czułam się podle. Poczułam się zagrożona.<br><br>Krzysztof:<br><br>- Jak byś określiła to, co czułaś do Bożenki?<br><br>Zyta:<br><br>- Oburzenie, obrzydzenie... Teraz mi przykro, że to powiedziałam.<br><br>Następuje dalsze wyrażanie uczuć wobec uczestników grupy. Następnie pojawia się bardzo żywy wątek dzieci (Alicja, Agnieszka, Barbara, Zyta), pełni on rolę zastępczą; to prezentowanie swoich uczuć, ale również bezpieczny temat, chroniący przed słuchaniem zagrażających informacji typu "jak mnie widzą inni". Opór budzi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego