Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czyli 16% całości eksportu do tego regionu, jednak odnotowano tylko niewielki przyrost wartości tego eksportu, co może właśnie oznaczać zmniejszenie się zainteresowania ze strony unijnych producentów.
Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach zaostrzania się konkurencji na rynku Unii Europejskiej ta tendencja może się jeszcze wzmocnić.
Wskazując wpływ euro na warunki działania różnych firm, trzeba ukazać ich zróżnicowanie w zależności od branży i od stopnia ich umiędzynarodowienia. Rozpoczynając od tego drugiego aspektu
czyli 16% całości eksportu do tego regionu, jednak odnotowano tylko niewielki przyrost wartości tego eksportu, co może właśnie oznaczać zmniejszenie się zainteresowania ze strony unijnych producentów.<br>Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach zaostrzania się konkurencji na rynku Unii Europejskiej ta tendencja może się jeszcze wzmocnić.<br>Wskazując wpływ euro na warunki działania różnych firm, trzeba ukazać ich zróżnicowanie w zależności od branży i od stopnia ich umiędzynarodowienia. Rozpoczynając od tego drugiego aspektu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego