Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
na rozmowach z dystrybutorami. Choć formalnie prowadzą samodzielną działalność gospodarczą, mają od tamtej pory nieformalne, ale przestrzegane zalecenie unikania bezpośrednich kontaktów z mediami. Robi to za nich wynajęta przez Amway świetna firma public relations. Jej szef Piotr Czarnowski tak uzasadnił tę praktykę w finezyjnym wywodzie na łamach amwayowskiego miesięcznika "Amagram", abonowanego przez dystrybutorów:
Stare powiedzenie "jak cię widzą, tak cię piszą" jest trafnym podsumowaniem PR [czyli public relations], tyle że trzeba rozumieć je w dwojaki sposób. Na początku działalności tak nas widziano, jak o nas pisano, teraz coraz częściej tak się o nas pisze, jak jesteśmy widziani. A kilkadziesiąt tysięcy dystrybutorów
na rozmowach z dystrybutorami. Choć formalnie prowadzą samodzielną działalność gospodarczą, mają od tamtej pory nieformalne, ale przestrzegane zalecenie unikania bezpośrednich kontaktów z mediami. Robi to za nich wynajęta przez Amway świetna firma public relations. Jej szef Piotr Czarnowski tak uzasadnił tę praktykę w finezyjnym wywodzie na łamach amwayowskiego miesięcznika "Amagram", abonowanego przez dystrybutorów:<br>&lt;q&gt;Stare powiedzenie "jak cię widzą, tak cię piszą" jest trafnym podsumowaniem PR&lt;/&gt; [czyli public relations], &lt;q&gt;tyle że trzeba rozumieć je w dwojaki sposób. Na początku działalności tak nas widziano, jak o nas pisano, teraz coraz częściej tak się o nas pisze, jak jesteśmy widziani. A kilkadziesiąt tysięcy dystrybutorów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego