Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
przez rzeczoznawców, stanowi zaledwie szesnastą część terenu objętego pozwoleniem budowlanym, doprowadził do jego uchylenia przez Naczelny Sąd Administracyjny. Koncesjonariusz autostrady - katowicka firma Stalexport - traci z tego powodu ok. 100 tys. zł dziennie, nie może bowiem pobierać opłat za przejazd, a co gorsza, NSA odroczył rozpatrzenie sprawy bez podania terminu. - To absurdalna sytuacja. Nie może być tak, że jeden człowiek wstrzymuje program budowy autostrad - mówi Jerzy Ożana, pełnomocnik zarządu Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.

Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już
przez rzeczoznawców, stanowi zaledwie szesnastą część terenu objętego pozwoleniem budowlanym, doprowadził do jego uchylenia przez Naczelny Sąd Administracyjny. Koncesjonariusz autostrady - katowicka firma Stalexport - traci z tego powodu ok. 100 tys. zł dziennie, nie może bowiem pobierać opłat za przejazd, a co gorsza, NSA odroczył rozpatrzenie sprawy bez podania terminu. - To absurdalna sytuacja. Nie może być tak, że jeden człowiek wstrzymuje program budowy autostrad - mówi Jerzy Ożana, pełnomocnik zarządu Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.<br><br>Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego