Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji, precyzyjnym zdefiniowaniu grupy docelowej promocji oraz dostępności fizycznej potencjalnego nabywcy. Akwizycja jako forma promocji oparta na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą, umożliwia bezpośrednią prezentację produktu. W innych formach promocji adresat odbiera i interpretuje jedynie jego obraz kodowany w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość kontaktów z odbiorcą oraz indywidualizować ich przebieg w wymiarze sytuacyjnym i długofalowym.
Techniki akwizycji spełniają reguły aktów komunikacyjnych o charakterze perswazyjnym, w niektórych wypadkach informacyjnym. Charakteryzują je trzy
możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji, precyzyjnym zdefiniowaniu grupy docelowej promocji oraz dostępności fizycznej potencjalnego nabywcy. Akwizycja jako forma promocji oparta na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą, umożliwia bezpośrednią prezentację produktu. W innych formach promocji adresat odbiera i interpretuje jedynie jego obraz kodowany w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość kontaktów z odbiorcą oraz indywidualizować ich przebieg w wymiarze sytuacyjnym i długofalowym. <br>Techniki akwizycji spełniają reguły aktów komunikacyjnych o charakterze perswazyjnym, w niektórych wypadkach informacyjnym. Charakteryzują je trzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego