Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie chmielonego" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez
tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie <orig>chmielonego</>" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego