Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę.
Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy
tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę. <br>Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego