Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
nowe. Nie jest to może najszczęśliwsze pod względem marketingowym, ale nie zagraża istnieniu stacji. Puls większe obawy wiązał z tym, że Rada z początku nie zezwoliła na zwiększenie z 2 do 15 proc. limitu czasu przeznaczonego na emitowanie reklam.
- Niektórzy członkowie Rady nie mają zaufania do tego przedsięwzięcia, ich zdaniem aferalnego, przez wzgląd na finansowy wkład spółek związanych ze skarbem państwa - wyjaśnia Joanna Stempień-Rogalińska. - Padały też głosy, że nigdy jeszcze nie dokonała się tak znacząca zmiana koncesji w trakcie jej obowiązywania.
Ostatecznie 10 maja Rada po ponownym rozpatrzeniu wniosku zwiększyła limit czasu reklamowego - zadecydowały głosy członków Rady związanych z PSL
nowe. Nie jest to może najszczęśliwsze pod względem marketingowym, ale nie zagraża istnieniu stacji. Puls większe obawy wiązał z tym, że Rada z początku nie zezwoliła na zwiększenie z 2 do 15 proc. limitu czasu przeznaczonego na emitowanie reklam.<br>- &lt;q&gt;Niektórzy członkowie Rady nie mają zaufania do tego przedsięwzięcia, ich zdaniem &lt;orig&gt;aferalnego&lt;/&gt;, przez wzgląd na finansowy wkład spółek związanych ze skarbem państwa&lt;/&gt; - wyjaśnia J&lt;name type="person"&gt;oanna Stempień-Rogalińska&lt;/&gt;. - &lt;q&gt;Padały też głosy, że nigdy jeszcze nie dokonała się tak znacząca zmiana koncesji w trakcie jej obowiązywania&lt;/&gt;.<br>Ostatecznie 10 maja Rada po ponownym rozpatrzeniu wniosku zwiększyła limit czasu reklamowego - zadecydowały głosy członków Rady związanych z PSL
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego