Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10 proc. najbardziej zagrożonych wczesnym odejściem. W przypadku kolejnych 10 proc. agenci dostawali prowizję dopiero po opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi oraz środki przeznaczane na rezerwę, zwrot inwestycji w aCRM okazał się bardzo wysoki. Obecnie wykorzystanie aCRM zostało
wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10 proc. najbardziej zagrożonych wczesnym odejściem. W przypadku kolejnych 10 proc. agenci dostawali prowizję dopiero po opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi oraz środki przeznaczane na rezerwę, zwrot inwestycji w aCRM okazał się bardzo wysoki. Obecnie wykorzystanie aCRM zostało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego