Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego
Ubezpieczenia życiowe po zmianach
Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i
Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego<br>Ubezpieczenia życiowe po zmianach<br>Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego