Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
się na rozpoznanych celach podsystemu społecznego organizacji oraz na celach podmiotów z jej bliższego i dalszego otoczenia. Cele organizacji są wielostronnie uwarunkowane celami podmiotów z otoczenia, które tworzą tzw. elektorat (koalicję) organizacji. Dominującą pozycję w tym elektoracie na ogół zajmują klienci organizacji. Formułowanie celów przebiega z uwzględnieniem zróżnicowanych poziomów ich agregacji oraz zależności przyczynowo-skutkowych (cele ogólne i cząstkowe, cele pierwotne i wtórne).
2) Jak osiągnąć ustalone cele? W odpowiedzi na to pytanie określa się sposoby osiągania poszczególnych celów i realizacji zadań. Należy rozważyć zbiór możliwych ekwifinalnych metod (technologii) osiągania danego celu i wybrać metodę optymalną. Prace nad technologią prowadzą do
się na rozpoznanych celach podsystemu społecznego organizacji oraz na celach podmiotów z jej bliższego i dalszego otoczenia. Cele organizacji są wielostronnie uwarunkowane celami podmiotów z otoczenia, które tworzą tzw. elektorat (koalicję) organizacji. Dominującą pozycję w tym elektoracie na ogół zajmują klienci organizacji. Formułowanie celów przebiega z uwzględnieniem zróżnicowanych poziomów ich agregacji oraz zależności przyczynowo-skutkowych (cele ogólne i cząstkowe, cele pierwotne i wtórne).<br>2) Jak osiągnąć ustalone cele? W odpowiedzi na to pytanie określa się sposoby osiągania poszczególnych celów i realizacji zadań. Należy rozważyć zbiór możliwych ekwifinalnych metod (technologii) osiągania danego celu i wybrać metodę optymalną. Prace nad technologią prowadzą do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego