Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
z niego zrezygnowano. Myślę, że warto wskrzesić starą koncepcje w unowocześnionej formie; można by stosować pojazdy mieszane, np. w autobusie przegubowym przedni człon byłby z fotelami a tylny bez, przeznaczony wyłącznie dla osób stojących. W każdym razie dopóki w tzw. godzinach szczytu brakuje miejsc w przepełnionych autobusach, pomysł jest ciągle aktualny.
DŁUGIE KRÓTKIE ŚWIATŁO W ROWERZE. Spotka się na szosie rowery, które podczas szybkiej jazdy świeca reflektorkami dostatecznie mocno, aby oślepiać jadących z przeciwka. Istnieje więc już jeden powód, aby zmieniać w takich przypadkach światło długie na krótkie. Drugim powodem jest wygoda samego rowerzysty, który bez przekręcania reflektorka, a tylko naciśnięciem
z niego zrezygnowano. Myślę, że warto wskrzesić starą koncepcje w unowocześnionej formie; można by stosować pojazdy mieszane, np. w autobusie przegubowym przedni człon byłby z fotelami a tylny bez, przeznaczony wyłącznie dla osób stojących. W każdym razie dopóki w tzw. godzinach szczytu brakuje miejsc w przepełnionych autobusach, pomysł jest ciągle aktualny.<br>&lt;tit1&gt;DŁUGIE KRÓTKIE ŚWIATŁO W ROWERZE&lt;/tit1&gt;. Spotka się na szosie rowery, które podczas szybkiej jazdy świeca reflektorkami dostatecznie mocno, aby oślepiać jadących z przeciwka. Istnieje więc już jeden powód, aby zmieniać w takich przypadkach światło długie na krótkie. Drugim powodem jest wygoda samego rowerzysty, który bez przekręcania reflektorka, a tylko naciśnięciem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego