Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wyboru oraz integrowania instrumentów i działań związanych tylko z dystrybucją. Konieczne jest uwzględnienie jej zależności z polityką produktu i cen oraz promocją sprzedaży. Często bowiem produkt i jego funkcje decydują o sposobach doprowadzenia go do konsumenta, a polityka dystrybucji wpływa z kolei na dobór i intensywność zastosowań środków i metod aktywizacji sprzedaży.

3.7.1. Wybór kanału dystrybucji
Wpływ na wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:
segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,
produkt, jego funkcje oraz cena,
system dystrybucji firm konkurencyjnych,
zasoby finansowe i kadrowe banku.
Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na
wyboru oraz integrowania instrumentów i działań związanych tylko z dystrybucją. Konieczne jest uwzględnienie jej zależności z polityką produktu i cen oraz promocją sprzedaży. Często bowiem produkt i jego funkcje decydują o sposobach doprowadzenia go do konsumenta, a polityka dystrybucji wpływa z kolei na dobór i intensywność zastosowań środków i metod aktywizacji sprzedaży.<br><br>&lt;tit1&gt;3.7.1. Wybór kanału dystrybucji&lt;/&gt;<br>Wpływ na wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:<br>segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,<br>produkt, jego funkcje oraz cena,<br>system dystrybucji firm konkurencyjnych,<br>zasoby finansowe i kadrowe banku.<br>Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego