Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Handlowej. Uważa się, że jednolita waluta będzie, jak to określono, turboprzyspieszeniem eksportu dokonywanego przez małe i średnie firmy. Inne badanie przeprowadziła brytyjska firma Healey and Baker, a wyniki zostały opublikowane w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu
Handlowej. Uważa się, że jednolita waluta będzie, jak to określono, turboprzyspieszeniem eksportu dokonywanego przez małe i średnie firmy. Inne badanie przeprowadziła brytyjska firma Healey and Baker, a wyniki zostały opublikowane w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego