Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
pogłębił. Amerykańscy producenci zaczęli głośno mówić, że przestali wysyłać Jacobowi najlepsze filmy, bo i tak nie mają szans na miejsce w głównym konkursie.
W 2000 r. przyszła okazja do zmian, kiedy Jacob został szefem całego festiwalu, a nowym dyrektorem artystycznym - prawie nikomu wtedy nieznany Thierry Fremaux. Ten 40-letni szef archiwum filmowego w Lyonie miał zrobić z Cannes festiwal także dla nowej publiczności. I wydawało się, że jest na dobrej do tego drodze.
Do Cannes zaczęto zapraszać ambitne filmy komercyjne, dostrzeżono rozwój animacji włącznie z japońskim anime, postawiono na młodszego odbiorcę. W głównym konkursie obok obrazów starych mistrzów pojawiły się takie tytuły
pogłębił. Amerykańscy producenci zaczęli głośno mówić, że przestali wysyłać Jacobowi najlepsze filmy, bo i tak nie mają szans na miejsce w głównym konkursie.<br>W 2000 r. przyszła okazja do zmian, kiedy Jacob został szefem całego festiwalu, a nowym dyrektorem artystycznym - prawie nikomu wtedy nieznany Thierry Fremaux. Ten 40-letni szef archiwum filmowego w Lyonie miał zrobić z Cannes festiwal także dla nowej publiczności. I wydawało się, że jest na dobrej do tego drodze. <br>Do Cannes zaczęto zapraszać ambitne filmy komercyjne, dostrzeżono rozwój animacji włącznie z japońskim anime, postawiono na młodszego odbiorcę. W głównym konkursie obok obrazów starych mistrzów pojawiły się takie tytuły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego