Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem reklamy ukazującym styl życia jako argument w promocji.
Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.
Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać
Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli informacji, prezentacji faktów i jej przewagi nad stylem reklamy ukazującym styl życia jako argument w promocji.<br>Ta sytuacja wynika również z tego, iż społeczeństwo ówczesnej RFN charakteryzowało się wysokim standardem życia i argument reklamowy, wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.<br>Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego