Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi reklamy własnych preferencji. Skuteczny przekaz to przekaz oglądany z perspektywy odbiorcy. Przy odpowiednim doświadczeniu możliwe jest budowanie skutecznych strategii opartych na silnej syntezie argumentacji i dużym natężeniu emocji, na podstawie jedynie własnego przekonania. Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać bez odwołania się co najmniej do jakościowych badań preferencji grupy docelowej.
Myślenie krokowe sprzeczne jest ze strukturą strategii reklamowej. Skuteczność strategii jest pewnym spójnym zespołem argumentów, a to, że zapisywane są one w różnych komunikatach, docierają z różnych źródeł i w różnym czasie, z perspektywy odbiorcy
polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi reklamy własnych preferencji. Skuteczny przekaz to przekaz oglądany z perspektywy odbiorcy. Przy odpowiednim doświadczeniu możliwe jest budowanie skutecznych strategii opartych na silnej syntezie argumentacji i dużym natężeniu emocji, na podstawie jedynie własnego przekonania. Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać bez odwołania się co najmniej do jakościowych badań preferencji grupy docelowej. <br>Myślenie krokowe sprzeczne jest ze strukturą strategii reklamowej. Skuteczność strategii jest pewnym spójnym zespołem argumentów, a to, że zapisywane są one w różnych komunikatach, docierają z różnych źródeł i w różnym czasie, z perspektywy odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego