Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
lubisz pracować w zespole, łatwo nawiązujesz znajomości i potrafisz odnaleźć się w zwariowanym świecie reklamy, może warto, byś spróbowała swoich sił w dość obco brzmiącym zawodzie account executive.

Account executive w agencji reklamowej

Wymagania: wyższe wykształcenie, mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w marketingu. Przyszły account executive musi być bardzo komunikatywny, asertywny i dobrze zorganizowany. Powinien znać perfekcyjnie język polski i angielski oraz umieć pracować w ciągłym stresie.
Obowiązki: reprezentowanie interesów klienta w agencji i odwrotnie. Koordynacja wszystkich prac związanych z realizacją projektów i kampanii, pilnowanie terminów, nadzór nad budżetem.
Nauka zawodu: mile widziani są absolwenci kierunków związanych z marketingiem, biznesem i
lubisz pracować w zespole, łatwo nawiązujesz znajomości i potrafisz odnaleźć się w zwariowanym świecie reklamy, może warto, byś spróbowała swoich sił w dość obco brzmiącym zawodzie account executive.&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Account executive w agencji reklamowej&lt;/&gt;<br><br>Wymagania: wyższe wykształcenie, mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w marketingu. Przyszły account executive musi być bardzo komunikatywny, asertywny i dobrze zorganizowany. Powinien znać perfekcyjnie język polski i angielski oraz umieć pracować w ciągłym stresie.<br>Obowiązki: reprezentowanie interesów klienta w agencji i odwrotnie. Koordynacja wszystkich prac związanych z realizacją projektów i kampanii, pilnowanie terminów, nadzór nad budżetem.<br>Nauka zawodu: mile widziani są absolwenci kierunków związanych z marketingiem, biznesem i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego