Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.
Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają najlepszą pozycję wyjściową do umiędzynarodowiania działalności na większej liczbie rynków europejskich. Łatwiej jest realizować
które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają najlepszą pozycję wyjściową do umiędzynarodowiania działalności na większej liczbie rynków europejskich. Łatwiej jest realizować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego