Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.

5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu

Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między różnymi produktami danego przedsiębiorstwa, sposób wejścia na dany rynek, struktura kosztów
tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu&lt;/&gt;<br><br>Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między różnymi produktami danego przedsiębiorstwa, sposób wejścia na dany rynek, struktura kosztów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego