Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tych krajach.

5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu

Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między różnymi produktami danego przedsiębiorstwa, sposób wejścia na dany rynek, struktura kosztów stałych, docelowe segmenty rynku, w których działa firma, udział różnych grup produktów w tworzeniu zysku, stopień dywersyfikacji asortymentu konkurentów, poziom popytu na różne produkty i tempo jego wzrostu.
W przypadku stagnacji popytu lub jego
tych krajach.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu&lt;/&gt;<br><br>Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między różnymi produktami danego przedsiębiorstwa, sposób wejścia na dany rynek, struktura kosztów stałych, docelowe segmenty rynku, w których działa firma, udział różnych grup produktów w tworzeniu zysku, stopień dywersyfikacji asortymentu konkurentów, poziom popytu na różne produkty i tempo jego wzrostu.<br>W przypadku stagnacji popytu lub jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego