Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.

Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.
Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią
z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.<br><br>Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.<br>Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego