Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Dane tabl. 64 potwierdzają to, o czym wspominano wcześniej, że najbardziej intensywnie reklamowanymi produktami są artykuły spożywcze, kosmetyki i samochody. Wyraźnie widać także dominację firmy Procter & Gamble, jako nadawcy reklamy. Ten koncern znajduje się wśród pięciu największych nadawców reklamy w 7 spośród 10 przedstawianych krajów. Wynika to z dużego zróżnicowania asortymentu produktów tej firmy i z wysokich nakładów reklamowych, zapewniających intensywną promocję. Analizując wydatki reklamowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę nie tylko na to, jakie sumy są wydatkowane na ten cel, lecz także na metody, wykorzystywane przy ustalaniu takich budżetów reklamowych. Wyniki odpowiednich badań w wybranych krajach UE
Dane tabl. 64 potwierdzają to, o czym wspominano wcześniej, że najbardziej intensywnie reklamowanymi produktami są artykuły spożywcze, kosmetyki i samochody. Wyraźnie widać także dominację firmy Procter & Gamble, jako nadawcy reklamy. Ten koncern znajduje się wśród pięciu największych nadawców reklamy w 7 spośród 10 przedstawianych krajów. Wynika to z dużego zróżnicowania asortymentu produktów tej firmy i z wysokich nakładów reklamowych, zapewniających intensywną promocję. Analizując wydatki reklamowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę nie tylko na to, jakie sumy są wydatkowane na ten cel, lecz także na metody, wykorzystywane przy ustalaniu takich budżetów reklamowych. Wyniki odpowiednich badań w wybranych krajach UE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego