Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.
Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii ogólnych, dotyczących całości działań rynkowych, można też mówić o strategiach szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.
Przeniesieniem decyzji strategicznych na działania prowadzone przez poszczególne osoby w przedsiębiorstwie jest program operacyjny. Istotnym elementem planu marketingowego jest budżet, czyli planowana wielkość wydatków, niezbędna do realizacji zamierzonych działań marketingowych na konkretnym rynku.
W celu zapewnienia możliwości zbadania stopnia realizacji założeń niezbędne jest też określenie sposobu
koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.<br>Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii ogólnych, dotyczących całości działań rynkowych, można też mówić o strategiach szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.<br>Przeniesieniem decyzji strategicznych na działania prowadzone przez poszczególne osoby w przedsiębiorstwie jest program operacyjny. Istotnym elementem planu marketingowego jest budżet, czyli planowana wielkość wydatków, niezbędna do realizacji zamierzonych działań marketingowych na konkretnym rynku.<br>W celu zapewnienia możliwości zbadania stopnia realizacji założeń niezbędne jest też określenie sposobu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego